Impulssi – Kirkkautta hyvinvointikohinan keskelle

Ihmiset kaipaavat kipeästi selkeyttä ja kirkkautta kaiken hyvinvointikohinan keskelle. Uskommekin, että valmennuksellinen hyvinvointisisältö on lähitulevaisuudessa kovaa valuuttaa. Meidän visionamme onkin olla vuoteen 2023 mennessä maamme johtava hyvinvointisisällön tuottaja ja digitalisoija. Missionamme on terveempi kansa, tuottavammat yritykset ja tyytyväisemmät ihmiset meidän tuottamiemme hyvinvointisisältöjen vaikutuksesta.

Ihmiset kaipaavat ”rotia elämäänsä”

Fyysisen passiivisuuden lisääntyessä ja ihmisten toiminta- sekä suorituskyvyn rapistuessa tarvitaan samanaikaisesti järeitä, mutta lempeitä keinoja liikunta- ja terveysvelan takaisin maksamiseen.

Valtaosa sovelluskehittäjistä keskittyy kuitenkin keräämään dataa jo toteutuneista treeneistä, syödyistä aterioista ja nukutuista unista, vaikka suurin osa ihmisistä kaipaisi tukea siihen, miten ylipäätään saisi itsensä liikkeelle ja muutoksen alkuun. Ihmiset kaipaavatkin ”rotia elämäänsä” eli konkreettisia ohjeita ja tukea muutospyrkimyksiinsä. Innostava, valmennuksellinen, näyttöön perustuva ja arkeen mahtuva hyvinvointisisältö on paras ratkaisu tähän ongelmaan.

Impulssi – sisältöä hyvinvointiin

Impulssi Valmennus Oy on hyvinvoinnin digisisältöyhtiö. Olemme tuottaneet valtavan määrän video- ja audiotuotantoja, sekä hyvin toimitettua tekstisisältöä , joita kaupallistamme omien ja kumppaniemme teknologiaratkaisujen kautta esimerkiksi puhelinsovelluksiksi, hyvinvointiportaaleiksi, webinaareiksi, verkkokoulutuksiksi ja -valmennuksiksi sekä tietenkin digi-/ sisältömarkkinoinnin iloksi.

Hyvinvointisisältöjä brändäykseen ja bisnekseen

Meillä on kolmenlaisia asiakkaita:

1.     Niitä, jotka haluavat brändinsä yhdistettävän jollain tapaa hyvinvointiin (hyvinvointimarkkinointi).

2.     Niitä, jotka haluavat osansa räjähdysmäisesti kasvavasta hyvinvointimarkkinasta, ilman halua syventyä substanssiosaamisen ja varsinaiseen sisällöntuottamiseen (hyvinvointisisällöt).

3.     Niitä, jotka haluavat panostaa henkilöstönsä tai asiakkaidensa hyvinvoinnin kehittämiseen (hyvinvointiratkaisut).

Tulevaisuudessa jokainen brändi on hyvinvointibrändi

Jokainen brändi haluaa itsensä yhdistettävän jollain tapaa pahoinvoinnin sijasta hyvinvointiin. Fazerilla halutaan tuskin luoda mielikuvaa vuosirenkaita vyötärölle kerryttävästä, korkeaenergisestä höttöherkusta tai Pfizerilla sairauden taltuttamisesta, pelkän pillerin nielaisulla, ilman sen juurisyyhyn vaikuttamista?

Sen sijaan uskon, että laadukkaalla hyvinvointisisällöllä voidaan paitsi vaikuttaa paitsi kulttuuriin ja brändimielikuvaan, myös ihmisten mieleen sekä käyttäytymiseen. Suklaa ja särkylääke voivat parantaa elämänlaatua silloin, kun elämäntapa rakentuu pääosin aktiivisuuden sekä terveyttä edistävien valintojen pohjalle.

Me Impulssissa autamme asiakkaitamme digi- ja sisältömarkkinoinnissa, tuottamalla hyvinvointiteemaisia videotuotantoja, webinaareja, blogeja sekä oppaita ja muita liidimateriaaleja.

Digiloikka teki hyvinvoinnista liiketoimintaa

Poikkeustila ja etätöihin siirtyminen toivat myös paljon hyvää tullessaan. Digitaalisten videoneuvotteluratkaisujen sekä erilaisten verkko- ja sovelluspohjaisten palveluiden käytöstä tuli ennätysajassa arkipäivää, eikä monikaan enää kyseenalaista niiden mahdollisuuksia myös hyvinvoinnin edistämisessä. Hyvinvointiliiketoiminnasta tulikin kertalaakista todellinen megatrendi, jonka mahdollisuudet nähdään myös toimialan ulkopuolella.

Me tuotamme asiakkaillemme laadukasta, ammattilaisten tuottamaa sekä toimittamaa tekstisisältöä, käsikirjoituksia, videoaineistoja, harjoitus- ja ravitsemusohjelmia, elämäntapa- ja treenivinkkejä sekä tarpeeseen rakennettuja, räätälöityjä hyvinvointisisältöjä.

Lisäksi olemme auttaneet useita kunto- ja kuntoutuskeskuksia jäsenpidon sekä tyytyväisyyden parantamisessa hyvinvointiportaalihankkeillamme. Niiden avulla asiakkaamme onnistuivat parantamaan koronan aikaista jäsenpitoa sekä -tyytyväisyyttä ja jopa rakentamaan itsenäistä, kuntokeskuksen ”seinistä riippumatonta” liiketoimintaa.  

Kukaan ei enää kyseenalaista digiratkaisua

Myös työkykyjohtaminen ja työhyvinvointivalmennus siirtyivät verkkoon kertalaakista. Etätöihin voimakkaampi siirtyminen passivoi ihmisiä entisestään ja työnantajilla onkin ollut aiheellinen huoli henkilöstönsä hyvinvoinnista sekä jaksamisesta.

Verkko- ja sovelluspohjaiset työhyvinvointiratkaisut ovat kehittyneet huimin harppauksin, eikä juuri kukaan enää kiistä niiden toimivuutta, saati hyötyjä. Innostava, informatiivinen sekä valmentava hyvinvointisovellus on koko ajan taskussa, kuiskimassa sekä muistuttamassa hyvinvointia edistävistä teoista, eikä henkilöstön tarvitse enää välttämättä kokoontua yhteen ja olla poissa työmaalta tukea, kannustusta sekä hyvinvointiosaamista saadakseen. Se on valtava säästö työnantajalle sekä parhaimmillaan kynnystä madaltava tekijä, etenkin niille henkilöille, joille osallistuminen on aiemmin ollut vastahakoista.

Olemme mieluusti yritysten tukena työhyvinvointipanostusten vaikuttavuutta sekä kannattavuutta varmistamassa. Suosituimpia palvelujamme ovat viime aikoina olleet webinaarit ja webinaarisarjat, puhelinsovelluspohjaiset hyvinvointihankkeet sekä hyvinvointisisällön tuottaminen (blogit, videotuotannot, elintapavinkit) yritysten omien kanavien kautta jaeltaviksi.

Impulssi – kumppaninne hyvinvointisisältöjen tuottamisessa ja digitalisoimisessa

Meillä Impulssissa on 25 vuoden ja yli 20 M€ kokemus hyvinvointipalveluiden tuottamisesta sekä tuotteistamisesta. Meillä on hyvä maine asiakaslähtöisenä, ketteränä ja luotettavana sisällöntuottajana, jonka tavoitteena on ylittää asiakkaamme odotukset ja auttaa heitä menestymään. Lupaamme tehdä parhaamme teidänkin hyvinvointisisältötarpeenne täyttämiseksi.

Jätä yhteydenottopyyntö yhteistyökeskustelun aloittamiseksi!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lue lisää